החזרות והחלפות

אם ברצונך להחזיר או להחליף פריט שאינך מרוצה ממנו אנחנו כאן לשרותך.

1. אם ברצונך לפתור בעיה בטלפון התקשרי לשירות הלקוחות.
שירות הלקוחות לשירותך בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 054-2122397
ניתן ליצור קשר גם דרך כתובת המייל שלנו info@profil.co.il ודרך הווצאפ בטלפון 054-2122397

2. הנחיות להחלפת פריט:
• בהחלפה מעל 300₪ - שליח עד הבית חינם.
עד 21 ימים מיום רכישת הפריט.
*ההחלפה בחינם מוגבלת לפעם אחת בלבד.
ניתן להחליף פריט בכל אחד מהסניפים של פרופיל.
לרשימת הסניפים המלאה הקליקי כאן.

3. הנחיות להחזרת פריט:
*ניתן לשלוח אלינו פריטים בדואר רשום בצירוף טופס החזרה תוך שבועיים מיום קבלת הפריט. (פריט מבצע תוך שבוע)
*ניתן להחליף פריטים בכל אחד מסניפינו תוך שבועיים מיום קבלת הפריט (פריטי מבצע תוך שבוע)
*ניתן להחזיר פריט ע"י שליח שיגיע לאסוף את החבילה מביתך בתשלום של 38 ש"ח

  • את הפריט יש לשלוח אלינו עד 21 ימים מיום קבלתו, לוודא שלא נעשה בו כל שימוש, וכי לא נפל בו פגם או נגרם לו נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
    פריטים שנלבשו או נעשה בהם שימוש לא ניתנים להחזרה או החלפה
  • פריטים שיוחזרו שבועיים עד חודש מיום קבלתם יזוכו כ-קרדיט באתר!

 

      זיכויים

      ההחזר הכספי ינתן תוך מקסימום שבוע ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי או חשבון הפייפל ממנו בוצעה ההזמנה.

      *ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בנושא.
      *ניתן לקבל זיכוי כקרדיט באתר, ללא תוקף, לרכישה עתידית.
      *לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
      *במידה ויתבצע החזר פריטים של יותר מסכום המינימום למשלוח חינם, הלקוח יישא בעלות המשלוח כפי שנקבע על ידי החברה.