תנאי שימוש
החזרות
אם ברצונך להחזיר את הפריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת בלי בעיה!
השתמשי בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנו שולחים -
- בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשי לסמן ב-V את הפריט שתרצי להחזיר.
- נודה לך מאוד אם תצייני את סיבת ההחזרה.
- רשמי את פרטי כתובת המחסן שלנו על גביי המארז (שלנו או כל אריזה אחרת - במידה והשתמשת שוב במארז שלנו אנא דאגי לכסות את פרטי הכתובת שלך למניעת בלבול בדואר).
- כל מה שנשאר לך לעשות זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך ולשלוח את החבילה אלינו. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.
- ברגע שהחבילה תגיע אלינו,נעדכן אותך במייל.
בכל שלב תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5162574 או במייל info@profil.co.il.
- את הפריט יש לשלוח אלינו עד 7 ימיי עסקים מיום קבלתו, לוודא שלא נעשה בו כל שימוש, וכי לא נפל בו פגם או נגרם לו נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
- ניתן להחזיר פריט בסייל עד 5 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה יתקבל החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם.
- לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט.
החלפות
תוכלי לבצע החלפה על פריט/ים שרכשת בחנות האונליין בסניפיי הרשת בלבד!
ניתן להחזיר/להחליף פריט עד 14 ימיי עסקים מיום קבלתו
ופריט מבצע עד 5 ימיי עסקים מיום קבלתו.
לרשימת הסניפים המלאה הקליקי כאן.
החלפות בסניפי הרשת יתבצעו בין השעות 9:00-16:00 בלבד!
זיכויים
ההחזר הכספי ינתן תוך מקסימום 7 ימים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי או חשבון הפייפל ממנו בוצעה ההזמנה.
- ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בנושא.
- ניתן לקבל זיכוי כקרדיט באתר, ללא תוקף, לרכישה עתידית.
- לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
- פריטים שיוחזרו מעבר ל-7 ימים מיום קבלתם יזוכו כ-קרדיט באתר בלבד!
- במידה ויתבצע החזר פריטים של יותר מסכום המינימום למשלוח חינם, הלקוח יישא בעלות המשלוח כפי שנקבע על ידי החברה.