הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

הרכישה אצלנו בפרופיל היא פשוטה נוחה וקלה. 

כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ "התחברות", להזין את פרטי המשתמש שלך - מייל וסיסמא - ומשם כל מה שנשאר לעשות הוא לטייל בין הקטגוריות באתר ולבחור את הפריטים האהובים עלייך. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם תוכלי לעבור ישירות לקופה ולבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום. זהו זה! החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך מתי היא נארזה ויוצאת מהמחסנים שלנו היישר לכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 054-7170671. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת info@profil.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית - הזמנה כאורח - הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים שתזיני בעמוד הקופה ישמשו למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

ברגע שההזמנה בוצעה תקבלי הודעה לכתובת המייל שהזנת בעת ההרשמה לאתר ובה יהיה רשום מספר ההזמנה שלך איתו תוכלי לבצע כל בירור שתרצי מול שירות הלקוחות.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שהושלמה?

ניתן לבצע שינויים בהזמנה כל עוד היא לא יצאה ממחסניינו, כגון: שינוי שיטת משלוח, שינוי מידה/צבע והחלפת כתובת למשלוח דרך שירות הלקוחות בטלפון 054-7170671  בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת info@profil.co.il ונטפל בנושא. *כל שינוי בעלות שונה יחוייב בנפרד במידה וההזמנה חוייבה כבר*

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. מה לעשות?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00 לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת info@profil.co.il ונטפל בנושא.
ביטול העסקה יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשמע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

 

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים, מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות: 

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary.
מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.
אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות
  2. ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from . 

 

משלוחים

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

שליח עד הבית יגיע אלייך בין 3-7 ימי עסקים. השליח יתאם עימך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת בזמן ההרשמה/הזמנה. במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק - אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן - ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 7 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.
*למעט - תקופות סיילים, שופינג IL, חגים, אשר בהם זמן האספקה עלול להתארך עד 14 ימי עסקים.  

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

 

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר אותו. מה לעשות?

ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה בכמה דרכים -

  1. בהחלפה מעל 300₪ - שליח עד הבית חינם.
    עד 14 ימים מיום רכישת הפריט.
    *ההחלפה בחינם מוגבלת לפעם אחת בלבד.
  2. החלפה בסניפים -
    תוכלי להחליף פריטים בכל אחד מהסניפים שלנו. לחצי כאן לרשימת הסניפים המלאה.
  3. לשלוח את הפריט אלינו למחסנים -
    כל שעלייך לעשות הוא לדאוג שהפריט/ים יגיע/ו ללא נזק ופגם ועם תווית מקורית מחוברת, חזרה אלינו עד 14 ימים מיום ההזמנה. שלחי אותו/ם בדואר רשום  או הגיעי אלינו למחסן לכתובת תל גיבורים 5 תל אביב קומה 4. ברגע שהחבילה תגיע אלינו נעדכן אותך.

האם ניתן להחליף צבע/מידה?

אין בעיה! תוכלי להחליף פריט שרכשת דרך האתר בכל אחד מהסניפים שלנו. במידה ואת יודעת לאיזה פריט/צבע/מידה תרצי להחליף את הפריט, מומלץ לוודא עם שירות הלקוחות שלנו כי הוא אכן נמצא בסניף אליו תרצי להגיע.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע ניצור איתך קשר במייל. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צרי איתנו קשר בטלפון  054-7170671  ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00 לאחר שעות אלו ניתן לפנות אלינו במייל לכתובת info@profil.co.il 

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכלי לקבל  החזר כספי: החזר שכזה מותנה בכך שעלות המוצר היא מעל 50 ש"ח. בהחזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי יהיה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

 

מידות והתאמה

יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

בעיקרון, מומלץ להזמין את המידה הרגילה שלך, כמו כן ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך, ובנוסף, בכל עמוד פריט ניתן לראות את הקבלת המידות למידות אירופאיות - ככה שמדידה עצמית בבית בסרט מדידה פשוט תוכל לעזור לך להחליט מה בדיוק יתאים עבורך.

 

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

אנחנו עושים את מירב המאמצים להחזיר פריטים אהובים שאזלו למלאי. במידה ומצאתם פריט שאינו במלאי תוכלו לפנות לשירות הלקוחות לבירור האם ומתי הפריט יחזור למלאי.
אנחנו זמינים בימים א'-ה' בטלפון 054-7170671  לאחר שעות אלו ניתן לשלוח לנו מייל לכתובת info@profil.co.il.

 

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך הליך קנייה מאובטח וחסוי ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.

 

חיובים ותשלומים

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט! ניתן לשלם אצלנו באתר עד 3 תשלומים ללא ריבית.