החזרות

אם ברצונך להחזיר את הפריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת בלי בעיה!

השתמשי בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנו שולחים - 

  1. בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשי לסמן ב-V את הפריט שתרצי להחזיר.
  2. נודה לך מאוד אם תצייני את סיבת ההחזרה.
  3. רשמי את פרטי כתובת המחסן שלנו על גביי המארז (שלנו או כל אריזה אחרת - במידה והשתמשת שוב במארז שלנו אנא דאגי לכסות את פרטי הכתובת שלך למניעת בלבול בדואר).
  4. כל מה שנשאר לך לעשות זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך ולשלוח את החבילה אלינו. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.
  5. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, ניצור איתך קשר לביצוע זיכוי כספי.
    בכל שלב תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5162574 או במייל info@profil.co.il.
  6. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו, לוודא שלא נעשה בו כל שימוש, וכי לא נפל בו פגם או נגרם לו נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

החלפות

תוכלי לבצע החלפה על פריט/ים שרכשת בחנות האונליין בכל אחד מהסניפים שלנו!
לרשימת הסניפים המלאה הקליקי כאן.

זיכויים

  • ההחזר הכספי ינתן תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי או חשבון הפייפל ממנו בוצעה ההזמנה.
  • ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בנושא.
  • ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה יתקבל החזר כספי השווה לסכום המקורי ששולם.
  • ניתן לקבל זיכוי כקרדיט באתר, ללא תוקף, לרכישה עתידית.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט.

זיכוי כספי בסניפים

החזר כספי ניתן לקבל בסניפים הבאים בלבד: קניון עזריאלי תל אביב, קניון אילון רמת גן, קניון הזהב ראשון לציון וסניף העודפים בבית טפר תל אביב (לאחר תיאום טלפוני עם שירות הלקוחות - 03.5162574).